Pages

22 Feb 2018

Set Hamil Terbaik

Setiap orang wanita pasti mahukan yang terbaik untuk bayi yang berada dalam kandungannya. Mana taknya janin yang dikandung itu adalah bukti ikatan hati dua jiwa, zuriat yang bakal dilahirkan untuk suami tercinta. Justeru, pelbagai persedian awal dilakukan demi memastikan bayi yang bakal dilahirkan kelak mempunyai keperluan nutrisi yang mencukupi sejak dari awal kandungan lagi. Bakal ibu mahupon bapa ini seharusnya menitik beratkan tentang pemakanan dan gaya hidup sihat sepanjang proses kehamilan. Lebih baik lagi, pengambilan vitamin dan supplemen tambahan diberikan kepada bakal ibu untuk menampung keperluan nutrisi dan zat yang bakal disalurkan kepada bayi yang dikandungnya.
  
Mengapa Mesti Pilih Set Hamil Shaklee?
Set Hamil Shaklee 100% semula jadi, TIADA bahan pengawet dan 100% menepati keperluan ibu yang sedang hamil. Set Hamil Shaklee telah terbukti keberkesanannya sejak 15 tahun yang lalu untuk menangani masalah-masalah yang sering dikaitkan dengan ibu hamil seperti:
Melalui pengambilan Set Hamil Shaklee, ia akan mencukupkan nutrisi harian di dalam badan ibu hamil sekaligus mengatasi kelompongan zat yang berlaku (tidak makan buah/sayur). Ibu hamil dinasihatkan agar mengurangkan pengambilan makanan 'fast food' kerana kurang berzat untuk kesihatan diri dan bayi dalam kandungan. Perlu diingatkan, ibu hamil mesti mengamalkan makanan yang berzat tinggi dan seimbang walaupon mengambil vitamin tambahan seperti Set Hamil Shaklee. Tumbesaran dan kesihatan bayi dalam kandungan bergantung pada corak pemakanan si ibu.

Set Hamil Shaklee Terbaik


1. Vitalea - Multivitamin terbaik yang lengkap dengan zat besi (iron). Membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah, Memberi tenaga kepada ibu hamil spenanjang proses kehamilan.


2. B Complex - Disarankan untuk mengambil B Complex  306 bulan sebelum hamil lagi. Mengandungi 8 kumpulan vitamin B termasuk asud folic. Asif folic penting untuk pembinaan tulang dan mengurangkan risiko kecacatan saraf pada bayi.


3. Vitamin C - Membantu meningkatkan pertahanan badan sekaligus menyokong pembentuka tulang dan gigi yang sihat. Membantu penyerapan zat besi ke dalam badan dengan lebih efisyen.


4. Ostemetix - Ibu mengandung memerlukan 100-1300mg. Ini disebabkan olehbayi yang mula mengambil kalsium  ibunya. Ostemetix turut mengandungi vitamin D dan magnesium untuk menigkatkan penyerapan kalsium ke dalam tuh badan. Selain itu, pengamnilan Ostemetrix juga membantu untuk mengurangkan sakit pinggang, sakit belakang, kebas-kebas dan masalah sembelit.


5. ESP - Sejenis minuman berprotein yang bagus untuk tumbesaran bayi dalam kandungan. ESP penting untuk membina dan memperbaharui sel-sel tisu dan hormon dalam tubuh termasuklah pembentukan kuku, rambut dan kulit yang sihat. ESP memberi tenaga yang berpanjangan kepada ibu hamil dan mencantikkan kulit bayi dalam kandungan.



Set Hamil Shaklee Trimester 2 dan 3

Ibu-Ibu yang hamil pada trimester 2 dan 3 disarankan untuk mengambil vitamin-vitamin seperti di atas dan perlu menambah satu lagi vitamin iaitu:

Omega Guard - Sejenis minyak ikan yang mengandungi 1000mg asid lemak Omega 3, DHA dan EPA yang bagus untuk perkembangan otak, sistem saraf dan fungsi mata.




Ibu-ibu hamil dinasihatkan untuk makan makanan yang berprotein tinggi, sayur-sayuran hijau dan buah-buahan yang kaya dengan vitamin serta mengamalkan gaya hidup sihat. Penting untuk ibu hamil agar sentiasa ceria dan enjoy sepanjang proses kehamilan. Emosi seorang ibu mencerminkan kesihatannya secara tidak langsung. Ibu yang kerap mengalami tekanan dan stress boleh menjadi punca darah tinggi dan sebagainya.


Vitamin Shaklee merupakan vitamin semulajadi yang mudah diserap. Ia tidak mengandungi bahan kimia berbahaya, dijamin selamat dan berkesan. Ia mampu memenuhi keperluan tubuh badan ibu hamil dan sangat bagus untuk kesihatan diri dan bayi dalam kandungannya. Apabila badan kita cukup zat dan nutrisi, inshaAllah kita akan sentiasa 
sihat dan bebas daripada penyakit merbahaya. Jika anda ingin mendapatkan Set Hamil Terbaik ini, anda boleh terus menghubungi saya dengan segera. Saya akan memberikan konsultasi percuma dan terbaik kepada setiap pelanggan saya.

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA
FB PAGE: PENGEDAR SHAKLEE RAWANG
IG: ct.laila_shakleerawang

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com