Pages

13 Feb 2018

Set Jeragat Terbaik

Tahun 2018 telah digemparkan dengan kedatangan produk Skincare Shaklee yang terbaru iaitu YOUTH! YOUTH skincare ialah produk premium daripada Shaklee kerana antara kandungan di dalamnya ialah extract anggur yang terdapat dalam VIVIX. Untuk pengetahuan semua, YOUTH skincare telah menjalani research selama 8 tahun dan menggantikan Nutriwhite yang telah pon ditamatkan pengeluarannya sekitar awal tahun 2017.
Keistimewaan YOUTH
🍊Menjalani Research selama 8 tahun
🍊Diuji oleh Pakar Oftalmologi
🍊Diuji oleh Pakar Dermatologi
🍊100& vegan, berasaskan tumbuhan
🍊100% telah dibuktikan secara klinikal memiliki kulit yang lebih muda
🍊Bebas daripdada 1500 bahan kimia terlarang
🍊Bebas gluten
🍊Tidak diuji ke tas haiwan
🍊Kulit wajah 10 tahun lebih muda dari usia sebenar
🍊Sesuai untuk semua jenis kulit
🍊Sesuai untuk peringkat umur

Youth Skincare bukan calang-calan produk kerana kesan penggunaannya boleh dilihat seawal 7 hari. Sangat mengagumkan! Youth Skincare sesuai digunakan untuk semua jenis kulit termasuklah untuk kulit jerawat, jeragat, kulit sensitif atau apa jua jenis kulit. Bukan itu sahaja, produk premium ini dijamin 100% berkesan untuk setiap pengguna nya agar kelihatan sedekad lebih muda sesuai dengan moto 'Look Younger Longer'.

 
Berdasarkan testimoni di atas, memang terbaik sangat Youth skincare  kerana kita boleh nampak kesan penggunaanya seawal 9 hari. Jeragat dan bintik-bintuk hitam mula pudar dan wajah mereka semakin cerah dan berseri. Bagi anda yang mempunyai masalah jeragat dan ingin berikhtiar dengan SET YOUTH skincare, ini adalah satu pelaburan yang terbaik dan bijak. Bukan sahaja kulit wajah anda akan kembali cantik berseri, malah wajah anda akan muda 10 tahun dari usia sebenar. Sangat menakjubkan! Jom bertindak sekarang sebelum jeragat anda menjadi semakin tebal dan sukar untuk dihilangkan. Perlu diingatkan, jeragat boleh menyebabkan kanser kulit jika dibiarkan dan tidak dirawat. 

Paling penting, gunakan lah produk yang dijamin selamat, semula jadi dan berkesan untuk wajah anda. Jika anda ingin mencuba produk yang saya syorkan seperti di atas jangan segan silu untuk menghubungi saya sekarang. Konsultasi terbaik dan cara penggunaan produk yang bersesuaian akan saya kongsikan dengan anda yang mendapatkan produk Shaklee daripada saya.


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA

FB PAGE: PENGEDAR SHAKLEE RAWANG
IG: ct.laila_shakleerawang

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com