Pages

17 Feb 2018

Cara hilangkan jeragat dalam masa 10 hari

Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. Setiap wanita pasti mahukan kulit wajah yang cantik, halus-mulus dan awet muda sentiasa. Tetapi semakin meningkat umur, semakin banyak pula tanda-tanda penuaan yang muncul seperti pigmentasi, jeragat dan kedutan pada kulit wajah. Entry sebelum ini, saya telah kongsikan punca jeragat dan cara mengatasinya dengan menjaga kecantikan dalaman melalui pemakanan tambahan/supplemen shaklee. Entry kali ini saya akan kongsikan cara untuk menghilangkan jeragat dalam masa 10 hari dengan menggunakan skincare terbaru YOUTH. Untuk kekal cantik dan sihat, kita bukan sahaja perlu menitik beratkan apa yang kita makan, tetapi harus mengambil tahu produk apa yang kita pakai. 
Perbezaan YOUTH dengan Skincare lain di pasaran
Youth bebas 1500 bahan kimia dan dihasilkan 100% vegan (berasaskan tumbuhan). Youth telah pon diuji selama 8 tahun keberkesanannya melalui ujian Kajian Klinikal oleh World-Class Skin Expert dengan berpandukan Skin Age Index. Ujian Kajian Klinikal itu termasuklah untuk mengkaji kehadiran tanda-tanda penuaan seperti:
  • Kelembutan kulit
  • Pigmentasi /jeragat
  • Tekstur kulit
  • Tona kulit
  • Saiz pori-pori
  • Kedutan dan garis-garis halus
  • Kekenduran kulit


Produk YOUTH
Terdapat 6 produk utama di dalam set penjagaan YOUTH iaitu:

1. Luminous Gel Oil Cleanser -pencuci muka 

2. Perfecting Skin Toner - toner
3. Youth Activating Serum - serum
4. Age Defense Moisturiser SPF50 - pelembap dan sunblock
5. Advance Renewal Night Cream - krim malam
6. Radiance C+E - pencerah dan pemudar garis penuaan

Youth Skincare bukan calang-calan produk kerana kesan penggunaannya boleh dilihat seawal 7 hari. Sangat mengagumkan! Youth Skincare sesuai digunakan untuk semua jenis kulit termasuklah untuk kulit jerawat, jeragat, kulit sensitif atau apa jua jenis kulit. Bukan itu sahaja, produk premium ini dijamin 100% berkesan untuk setiap pengguna nya agar kelihatan sedekad lebih muda sesuai dengan moto 'Look Younger Longer'.


Testimoni YOUTH



 




Youth skincare bukan sahaja mampu mencerah kulit dan menghilangkan jeragat, malah mampu mengembalikan seri wajah muka seseorang. Testimnomi di atas menunjukkan jeragat dan bintik-bintuk hitam mula pudar dalam masa kurang 10 hari! Bagi anda yang mempunyai masalah jeragat dan ingin berikhtiar dengan SET YOUTH skincare, ini adalah satu pelaburan yang terbaik dan bijak. Bukan sahaja kulit wajah anda akan kembali cantik berseri, malah wajah anda akan muda 10 tahun dari usia sebenar. Sangat teruja bukan? Jom bertindak sekarang sebelum jeragat anda menjadi semakin tebal dan sukar untuk dihilangkan. Perlu diingatkan, jeragat boleh menyebabkan kanser kulit jika dibiarkan dan tidak dirawat. 

Paling penting, gunakan lah produk yang dijamin selamat, semula jadi dan berkesan untuk wajah anda. Jika anda ingin mencuba produk yang saya syorkan seperti di atas jangan segan silu untuk menghubungi saya sekarang. Konsultasi terbaik dan cara penggunaan produk yang bersesuaian akan saya kongsikan dengan anda yang mendapatkan produk Shaklee daripada saya http://ctlailashaklee.wasap.my/
.


http://ctlailashaklee.wasap.my/
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA
FB PAGE: PENGEDAR SHAKLEE RAWANG
IG: ct.laila_shakleerawang

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com