Pages

12 Feb 2018

Set Kecantikan Shaklee

Semua wanita mahupon lelaki tidak kira umur pasti mendambakan kecantikan dalaman mahupon luaran. Walaupon kecantikan ialah sesuatu yang subjektif pada mata orang lain tetapi setiap orang pasti ingin nampak cantik dan menawan pada pandangan mata diri kita sendiri. Para isteri semestinya mahu kelihatan cantik untuk suaminya, begitu juga suami yang mahu sentiasa ingin kelihatan segak di hadapan isteri tersayang. Para remaja juga pasti ingin kelihatan comel tanpa jerawat di pipi yang menjadi musuh ketat mereka. Mari saya belanja gamba wajah muka yang mungkin menjadi idaman dan impian kebanyakan wanita.
Gambar sekadar hiasan
Saya sering mendapat customer yang mempunyai masalah kulit muka dan masih mercari-cari supplement yang dapat meredakan masalah:
  • Jerawat halus/batu
  • Jeragat tebal
  • Muka kusam dan tidak berseri
  • Tona kulit muka yang tidak sekata
  • Liang pori-pori terbuka
Setelah memberikan nasihat dan  cara pengambilan vitamin yang betul, telah terbukti customer saya sangat berpuas hati dengan SET KECANTIKAN SHAKLEE!

Vitamin C- Mampu mencerahkan kulit wajah dan mejadikan tona kulit sekata. Mengandungi kolagen yang berfungsi untuk menegangkan kulit, mencantikkan wajah seterusnya menjadikan kulit wajah awet muda. Sejenis antioksidan yang bertindak melawan radikal bebas dan melindungi kulit dari pencemaran dan sebagainya.

ESPSejenis protein yang terdiri daripada asid amino terbaik berfungsi untuk membina sel-sel tisu serta kolagen dalam badan. Melembutkan dan membantu untuk mencerahkan kulit.

Vitamin E- Mengurangkan garis halus, parut jerawat dan melambatkan penuaan. Memberikan kelembapan dan meremajakan kulit. Dapat menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel.

B Complex-  Mengandungi keperluan lengkap vitamin B (8 jenis). Menjadikan wajah lebih glowing dan tidak kusam. Sejenis vitamin anti stress yang dapat mengelakkan jerawat daripada tumbuh pada kulit.



--------------TESTIMONI SET KECANTIKAN SHAKLEE--------------
Salam buat semua,

Nama saya Lisa Laing. Saya seorang ibu dan surirumah. Pengalaman saya bersama Shaklee sangat mengembirakan saya dan keyakinan diri saya kembali bila berhadapan dengan orang.Tiada lagi perasaan rendah diri dan benci pada diri sendiri setiap kali melihat.

Perkongsian saya adalah berkaitan dengan kulit wajah saya yang bermasalah teruk selepas saya melahirkan anak pertama pada November Tahun 2010. Wajah yang bebas jerawat dan bersih licin tiba-tiba dipenuhi dengan jerawat yang sangat teruk. Lebih parah ia sakit bagaikan kulit terbakar bila dicuci.

Pelbagai produk dari harga murah hingga ratusan ringgit telah diguna untuk mengubati masalah jerawat saya. Namun tidak juga sembuh. Tetapi ia membuat muka saya ditumbuhi dengan lebih banyak jerawat,kulit muka kemerahan serta kulit terasa terbakar kepedihan setiap kali muka dicuci.

Saya pernah berjumpa Doktor pakar kulit swasta. Doktor memberitahu bahawa masalah saya timbul disebabkan Hormon Exchange selepas bersalin. Ubat yang dibagi doktor memang membantu tetapi bila tidak meneruskan pengambilan ubat yang dibagi doktor jerawat saya timbul dan lebih parah lagi jerawat muka saya semakin teruk. Bayangkan dalam 1 bulan perlu follow up 2 kali dalam 1 bulan. Dalam 1 bulan sahaja ratusan ringgit melayang tanpa kesan memuaskan. Saya sangat berputus asa.

Itulah kisah saya tanpa Shaklee.

Permulaan saya bersama Shaklee bermula apabila saya melayari internet. Banyak sangat testimoni berkaitan kebaikan Shaklee di internet. Hati saya tergerak untuk mencuba produk Shaklee.

(Jika tidak silap saya mula mengenali Shaklee pada tahun 2012.)

Saya merasa bersyukur sangat kerana Shaklee telah membantu saya dalam mengatasi kulit muka yang ditumbuhi jerawat teruk . Kini jerawat teruk bagaikan membakar wajah saya telah hilang buat selamanya. Terima Kasih sangat kepada pengasas Shaklee ini kerana telah mengeluarkan produk yang sangat terbaik.

Sekarang tanpa meneruskan pengambilan Shaklee kulit muka saya tetap sihat dan bebas jerawat. Ada pun jerawat timbul jerawat nakal yang datang sekejap sehaja.
( Hampir 1 tahun mulai 2014 tidak meneruskan pengambilan Shaklee kecuali ambil Vitamin C sahaja )

Lebih mengembirakan saya ialah sekarang saya tidak perlu guna makeup tebal bila berjumpa kawan. Kadang tanpa makeup pergi ke kedai.

Ini adalah senarai produk yang saya ambil:
1) Awal pengambilan hanya dengan Vitamin C dan ESP
2) Bulan seterusnya ada bajet saya tambah Alfafa
3) Ada bajet lagi saya beli GLA untuk bantu stabilkan hormon
4) Bulan seterusnya saya beli Vitamin E
5) Disebabkan saya tidak dapat guna sebarangan produk pencuci muka saya pun mencuba Enfuselle Gel Cleansing. Tidak memedihkan kulit muka saya.

Lihat sendiri testimoni saya. Gambar dulu dan terbaru sekarang (6/10/2015). Tanpa pengunaan berterusan tiada lagi jerawat teruk timbul walaupun saya baru lepas bersalin pada 2/8/2015.

Sekian.

Terima Kasih Shaklee.
------------------------------------------------------------------------
Kecantikan akan menyebabkan seseorang itu mempunyai nilai keyakinan yang tinggi dan berasa positif setiap masa. Kecantikan juga termasuk dalam aspek kebersihan. Apabila kita bersih dan cantik, secara tidak langsung ramai orang akan suka dan percaya dengan diri kita. Untuk kelihatan cantik, sel-sel kulit memerlukan zat dan nutrisi yang secukupnya. Sebab itulah pengambilan vitamin sangat penting untuk  kekal cantik dan sihat sentiasa.

Kita tidak boleh bergantung semata-mata dengan pencuci muka kerana ianya membersihkan wajah pada luaran sahaja. Wajah yang cantik berseri terpancar jika seseorang itu cukup cukup keperlukan zat dan nutrisi di dalam badan. Sekiranya anda berminat dengan Set Kecantikan Shaklee, anda boleh menghubungi saya dengan segera. Saya akan memberikan konsultasi percuma dan terbaik kepada setiap pelanggan saya.


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA
FB PAGE: PENGEDAR SHAKLEE RAWANG
IG: ct.laila_shakleerawang

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM

PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com