Pages

1 Mar 2018

MASALAH KULIT MUKA BERJERAWAT SELESAI DENGAN SET CANTIK SHAKLEE

Saya pasti semua perempuan mahupon leleki sukakan sesuatu yang cantik pada pandangan mereka. Memiliki kulit yang cantik merupakan suatu aset yang tidak ternilai dan harus disyukuri. Kulit yang cantik dan bersih akan menjadikan diri kita sentiasa yakin untuk berhadapan dengan orang ramai. Namun harus diingat, kita perlu menjaga amanah Tuhan ini sebaik-baiknya dengan memilih produk dan supplemen kecantikan yang betul dan selamat demi memelihara kulit kita daripada tercemar. Adalah penting untuk kita mengetahui status halal, keberkesanan jangka panjang dan mendapat kelulusan KKM setiap produk/supplemen yang kita gunakan.

Sekiranya anda masih ragu-ragu untuk memilih produk/supplemen yang bagus untuk kulit dan kesihatan anda, saya menyarankan agar anda memilih Shaklee. Shaklee adalah pilihan yang selamat, semulajadi dan berkesan untuk anda gunakan dalam menjaga kecantikan dari dalam dan luaran. Memandangkan entry sebelum ini saya dah kongsikan tips penjagaan wajah yang betul dan set kecantikan Shaklee, maka harini saya akan kongsikan testimonial pengguna Set Cantik Shaklee.
..........................................................................................................

[MASALAH KULIT MUKA YANG BERJERAWAT SELESAI DENGAN SET CANTIK SHAKLEE]
.

Assalammualaikum. Nama Saya Farah Wahida. Berumur 23 tahun. Saya berasal dari Maran, Terengganu. Tapi menetap di Kemaman, Terengganu.
.

Masalah saya sebelum dipertemukan dengan Shaklee adalah masalah muka berjerawat, berminyak dan berparut yang sangat teruk. Saya ada masalah ini sejak darjah 6. Saya banyak pakai produk untuk rawat kulit muka saya, tapi semua tak menjadi dan ia makin teruk. Sehingga saya rasa sangat tertekan dan tak mahu merawat lagi.
.

Saya dipertemukan dengan Shaklee oleh upline saya pada Disember 2016 ketika saya berumur 21 tahun. Dimana beliau beri cadangan kepada saya untuk menggunakan produk ini iaitu GLA Complex, ESP , Vitamin C dan Nutriwhite untuk menstabilkan hormon dan membaiki sel kulit muka saya.
.

Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T dalam masa 4 bulan saya dapat perubahan yang ketara.
.

Kulit tak berminyak, jerawat tak naik dah. Parut dah berkurang. Syukur sangat. Kesan yang sangat-sangat saya tak jangka.
.

Terima kasih saya ucapkan kepada upline saya dan Team shaklee yang banyak membantu saya. Shaklee Produk No.1 dalam hidup saya.
............................................................................................................
Sekiranya anda mempunyai kulit muka berjerawat dan ingin mendapatkan Set Cantik Shaklee jangan lupa untuk menghubungi saya segera. Rawat segera masalah jerawat anda sebelum ia merosakkan kulit muka dan sukar untuk dihilangkan.

Jika anda ingin mendapatkan supplemen Shaklee seperti yang diamalkan testimoni di atas, anda boleh menghubungi saya segera dengan hanya click link yang tertera http://ctlailashaklee.wasap.my/. Jom pilih untuk hidup lebih sihat.

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA
FB PAGE: PENGEDAR SHAKLEE RAWANG
IG: ct.laila_shakleerawang

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com