Pages

11 Mar 2018

Testimoni Anak Demam dan Selesema Berpanjangan Kembali Sembuh

[ HINGUS CEPAT KERING, DEMAM CEPAT REDA ]


Auni Nadra memang sangat gemarkan Omega Guard dan Nutriferon. Dia boleh kunyah kapsul Omega Guard begitu sahaja. Dia juga sangat jarang demam, batuk dane selsema. Dan kalau selsema pun, hingus cepat surut dan demam cepat reda.


Percaya tak yang Auni Nadra tidak pernah makan ubat batuk dan selsema. Pcm kalau tak silap saya pernah bagi sekali sebab temperature terlalu tinggi.
.

Ini kerana, bila anak-anak saya demam, selalunya disebabkan oleh selsema dan batuk. Jadi saya akan cuba kawal dengan beri Omega Guard, Nutriferon dan Chewable Vita C, serta melakukan kaedah steaming dan tepukan fisio untuk mengeluarkan kahak dalam paru-paru. Alhamdulillah demam selsema anak-anak saya setakat ini masih terkawal.
.

Masa anak pertama dahulu, saya belum kenal Shaklee dan Aqeef Danial sangat kerap selsema dan batuk. Hingga kini pun, saya nampak antibodi Auni Nadra lebih bagus daripada abangnya. Walaubagaimana pun, tahap kesihatan abangnya pun sudah semakin baik berbanding dahulu. Tiada lagi lawatan ke hospital untuk masalah bronchitis dan pneumonia. Alhamdulillah.
.

Terima Kasih Allah. Terima Kasih Shaklee.
.
.
.


Jika anda ingin mendapatkan supplemen Shaklee seperti yang diamalkan testimoni di atas, anda boleh menghubungi saya segera dengan hanya click link yang tertera http://ctlailashaklee.wasap.my/. Jom pilih untuk hidup lebih sihat.

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA
FB PAGE: PENGEDAR SHAKLEE RAWANG
IG: ct.laila_shakleerawang

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com