Pages

17 Aug 2018

SET MENYUSU TERBAIK PILIHAN RAMAI

Saya pasti setiap wanita yang bergelar ibu pasti ingin memberikan yang terbaik kepada anak mereka tidak kisah dari segi makanan, pakaian atau sebagainya. Begitu juga dari segi penyusuan, mereka pasti ingin bayi mereka cukup keperluan susu dan zat yang diperoleh. Yang paling mengujakan jika seseoarang ibu itu mampu menyusukan bayi mereka sehingga berumur 2 tahun dan memperoleh tahap 'Master' dalam penyusuan. Walaubagaimanapon, bukan semua wanita mampu untuk menyusukan anak mereka, bahkan jika mampu untuk menyusukan anak selama tempoh berpantang iaitu 2 bulan sahaja itu juga sudah dikatakan terbaik kerana setiap rezeki anak yang dilahirkan itu adalah berbeza-beza.

Untuk memberikan penyusuan yang eksklusif kepada si anak pastinya bukan mudah dan bukan juga sukar. Semua ini bergantung pada emosi, pemakanan dan kesanggupan ibu itu sendiri untuk melakukannya demi anak tersayang. Anda boleh lihat beberapa tips yang menarik yang telah saya kongsikan pada entry lepas iaitu Tips Untuk Banyakkan Susu Badan. 

SET MENYUSU TERBAIK PILIHAN RAMAI

Untuk memastikan seorang ibu itu dapat menyusukan anak mereka secara eksklusif, ibu perlulah bersedia dari segi fizikal dan mental sejurus bayi masih dalam kandungan lagi. Ibu perlulah pasang niat untuk menyusukan bayi secara eksklusif dari awal kehamilan lagi. Paling penting, seorang ibu perlu lah menjaga emosi dan menjaga pemakanan agar mendapat nutrisi yang baik dan seimbang untuk menyusukan anak. Pengambilan supplemen yang dapat menambahkan susu badan ibu adalah amat digalakkan untuk memastikan ibu kekal cergas dan sihat sentiasa. Di sini saya ingin mencadangkan untuk memilih Set Menyusu Shaklee.

                   SET MENYUSU SHAKLEE

Alfafa Complex - Berfungsi sebagai penggalak susu (milkbooster). Kita akan perasan peningkatan pengeluaran susu terutamanya jika digandingkan dengan amalan penyusuan yang lain.

Energizing Soy Protein - Sejenis protein tumbuhan yang dilengkapi asid amino. Membantu pembentukan sel dan komponen penting dalam susu ibu. Mampu memekatkan susu ibu untuk memberi kesan kenyang yang lebih pada anak.

Ostemetrix - Sejenis kalsium yang diperlukan tubuh badan untuk memelihara tulang dan gigi yang kuat. Apabila kita menyusukan bayi, kalsium sangat diperlukan oleh tubuh badan. Kalsium akan berkurangan lebih-lebuh lagi ketika haid. Pada masa ini, kalsium amat dipelukan untuk menampung nutrisi kalsium yang diperlukan oleh badan.

Sekiranya anda berminat dan ingin tahu lebih lanjut tentang Set Menyusu Shaklee, anda boleh hubungi saya secara terus di sini. Klik sahaja di bawah untuk terus menghubungi saya melalui whatsapp.

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
 CT. LAILA
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289

COD | BUKIT BERUNTUNG | BUKIT SENTOSA | 
 SUNGAI BUAYA | PERODUA SUNGAI CHOH | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com