Pages

2 Aug 2018

Promosi Vivix Shaklee 2018. Harga Vivix Yang Sangat Jimat!

Memandangkan bulan Ogos 2018 adalah bulan sambutan kemerdekaan Malaysia seterusnya diikuti dengan Hari Raya Aidil Adha, mungkin disebabkan itu Shaklee sangat berbesar hati untuk menawarkan Promosi Vivix besar-besaran khasnya kepada mereka yang bergelar Ahli Shaklee. Mana taknya Promosi Vivix kali ini sangat menarik dean harga yang ditawarkan sangat berbaloi dan menjimatkan! Saya pasti penggemar Vivix pasti tidak akan melepaskan peluang untuk merebut tawaran Promosi Vivix dan memborong Vivix habis-habisan. wahhhh..


Promosi Vivix kali ini Shaklee menawarkan:
***BELI 6 VIVIX PERCUMA 1***
atau
***BELI 2 VIVIX DISCOUNT 5%***


Info kepada mereka di luar sana, harga pasaran bagi sebotol vivix ialah RM4++. Sekiranya anda membeli Vivix dan mendaftarkan diri sebagai Ahli Shaklee, secara tak langsung anda akan mendapat penjimatan sehingga 20% banyaknya! Sebagai contoh, sekiranya anda membeli 2 botol Vivix, anda layak mendapat FREE membership (bernilai RM65) dan FREE postage. Bukan itu sahaja, Shaklee juga akan memberikan Bonus dalam bentuk Cash Back bernilai RM36.10. Tetapi lain ceritanya jika anda membeli Promosi Vivix Beli 6 Vivix Percuma 1, anda akan mendapat pulangan yang lebih lumayan berganda-ganda sehinggakan boleh mendapat Cash Back RM250.80 banyaknya! Hebat bukan..



Sekiranya anda ingin membeli Vivix dan merebut tawaran Promosi Vivix yang sangat menjimatkan ini, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Vivix dengan harga yang menarik dan pastinya menjimatkan daripada saya, Ct Laila Pengedar Vivix Shaklee yang sah. Untuk makluman Vivix ialah makanan tambahan yang sesuai diminum seisi keluarga dan bukan untuk mereka yang sakit sahaja. Promosi Vivix ini adalah sah sepanjang bulan Ogos 2018.

Nak Vivix? Segera Hubungi Laila seperti di bawah!


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

4 comments:

  1. Wowww...best giler promosi ni. Rugi sape tak grab peluang ni.

    ReplyDelete
  2. Untung giler beli vivix bulan ni murah sangat

    ReplyDelete
  3. Wahh bestnya vivix ada promosi

    ReplyDelete
  4. Vivix ni Sy suka..bagi tenaga kat sy

    ReplyDelete

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com