Pages

3 Aug 2018

Rahsia Berhenti Merokok Dengan CePat Dan Berkesan

Ramai sebenarnya dalam kalangan rakyat Malaysia yang maklum akan keburukan merokok tetapi masih tidak mahu menafikannya. Ada yang kebanyakannya dalam diam menyimpan hasrat untuk berhenti atau perlahan-lahan melupakan tabiat merokok tetapi tidak tahu bagaimana caranya. Dengan kos bebanan hidup yang semakin tinggi, saya pasti mereka juga sebenarnya terkesan dengan harga rokok yang semakin melambung tinggi. Sahabat handai mahupon kaum keluarga juga pasti ingin membantu menyelesaikan masalah ini tetapi risau adakah mereka mampu untuk melawan nafsu diri sendiri yang selama ini berkawan rapat dengan asap dan rokok.

Bagaimana Vivix Boleh Membantu Mengurangkan Ketagihan Merokok



1. Vivix mengandungi polifenol dan resveratrol yang membantu untuk detoks kan nikotin dari dalam darah, organ, otak dan bahagian dalam badan. Apabila badan dah neutral dan nikotin dah tiada, rasa ketagih terhadap rokok dalam badan kita akan beransur hilang.

2. Kebiasaanya, perokok akan merasakan satu 'feeling' apabila mereka merokok. Bagi perokok yang berusaha untuk berhenti merokok, mereka mungkin akan berasa sesuatu yang lain kerana tidak dapat lagi merasa keadaan 'feeling' ketika mereka merokok. Secara tak langsung, otak mereka akan mula memanggil-manggil untuk mereka menghisap rokok semula. Di sini Vivix membantu untuk menyekat perasaan dari ingin merokok dan ingin merasakan 'feeling' itu kembali.

3. Vivix mengurangkan simptom 'badan terkejut' apabila mereka berhenpti merokok. Yelah bukan senang bagi seseorang yang sekian tahun hidup bersama-sama dengan rokok dan akhirnya terpaksa berpisah dengan rokok. Simptom ini mungkin sukar bagi sesorang sehinggakan timbul bermacam-macam penyakit apabila mereka berhenti merokok. InshaAllah dengan kehadiran Vivix boleh meredakan kejutan tersebut dan paling baik jika diambil bersama-sama dengan Set Detoks Shaklee agar dapat detoks segala toksin yang berada dalam anggota badan terutamanya hati.

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee






Sekiranya anda ingin berhenti msrokok dengan cepat dan berkesan, Vivix lah penyelesaian yang anda cari! Dengan Vivix, anda dapat berhenti merokok dengan cara yang lebih mudah dan selamat dan pastinya dengan tawaran yang berbaloi. Harga sebotol Vivix adalah RM475, tetapi penjimatan berganda pada bulan ini kerana PROMOSI VIVIX sedang berlangsung dengan harga yang sungguh menakjubkan. Dapatkan Keahlian PERCUMA, Postage PERCUMA Ke Seluruh Malaysia dan yang pastinya dapat Cash Back lagi! Jangan lepaskan peluang dan hubungi Laila segera.

Nak Vivix? Segera Hubungi Laila seperti di bawah!


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA


2 comments:

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com