Pages

14 Aug 2018

Pengedar Shaklee Sungai Buaya Rawang Aktif COD Sungai Buaya


Pengedar Shaklee Sungai Buaya Rawang Aktif COD Sungai Buaya


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hai saya Siti Laila pengedar Shaklee aktif Sungai Buaya Rawang dan sering COD produk Shaklee di kawasan Sungai Buaya dan berdekatan dengannya seperti Bukit Sentosa, Bukit Beruntung, Serendah dan Perodua Sungai Choh Rawang.

Pengedar Shaklee Sungai Buaya COD Sungai Buaya

Saya telah berkecimpung dalan bisness Shaklee semenjak tahun 2016 lagi. Saya berpengalaman dalam membantu:

✔ Ibu2 menyusu, berpantang dan Hamil yang mencari vitamin buat ibu2 sepanjang dalam tempoh istimewa nih.

✔ Mereka yang hadapi masalah berkaitan kulit Jerawat, jeragat, kusam, dan apa sahaja berkaitan kecantikan.

✔ Mereka yang mempunyai sakit kronik seperti gout, strok, kencing manis, darah tinggi, kolestrol tinggi, kayap, tibi, buasir dan lain2. 

✔ Mereka yang mempunyai masalah anak kurang selera makan, sembelit atau picky eater. 

✔ Sama2 nak guide mereka yang nakkan berat badan ideal, hidup dengan persekitaran yang sihat, positive dan tahan lasak. 

✔ Komited bantu mereka yg nak tambah baik kewangan keluarga


Jadi kepada anda yang tinggal di Sungai Buaya, Rawang dan berdekatannya, jangan lupa untuk menghubungi saya kerana saya adalah seorang yang aktif COD di kawasan Sungai Buaya. Kebanyakan daripada customer saya berpuas hati dengan perkhidmatan yang saya tawarkan kerana penghantaran produk adalah cepat dan tiada charge COD.

Untuk setiap pembelian produk Shaklee, saya akan consult cara pengambilan vitamin yang betul dan berkesan. Sekiranya anda berada di luar kawasan Sungaai Buaya Rawang, jangan risau Laila turut menyediakan perkhimatan Poslaju ke seluruh Malaysia.

Jadi bagi anda yang berada di sekitar Sungai Buaya dan sedang mencari produk Shaklee, anda boleh mendapatkannya melalui Laila. InshaAllah Laila akan COD ke tempat tinggal anda dengan segera. Jangan lupa call/whatsapp ya!




Hubungi saya secara terus di sini. Klik sahaja di bawah untuk terus menghubungi saya melalui whatsapp.


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
 CT. LAILA
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289

COD | BUKIT BERUNTUNG | BUKIT SENTOSA | 
 SUNGAI BUAYA | PERODUA SUNGAI CHOH | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com