Pages

5 Aug 2018

Pengedar Vivix Shaklee Rawang

Anda ingin membeli Vivix Shaklee dan tinggal di area Rawang? Hubungi saya segera Ct Laila, Pengedar Vivix Shaklee Rawang dan sekitarnya Serendah, Sungai Choh, Sungai Buaya, Bukit Sentosa, Bukit Beruntung, Bandar Country Homes, Bandar Tasik Puteri. Hubungi saya di talian 013-6923289 dan saya akan segera COD Vivix ke tempat anda.


Saya telah bersama-sama dengan Shaklee sejak tahun 2014 lagi dan sentiasa ready stock. Saya Akan consult anda dan berikan cara makan yang betul khasnya kepada semua pelanggan saya. Sekitarnya anda berda di luar kawasan Rawang, jangan risau kerana saya meyediakan perkhidmatan Poslaju ke seluruh Malaysia.

Jika anda ingin mendapatkan Vivix dengan harga yang lebih murah, anda boleh mendaftarkan diri sebagai Ahli Shaklee dengan saya dan saya akan mendaftarkan anda dengan beberapa click sahaja. Bukan itu sahaja, sebagai Ahli shaklee anda jugak layak menerima Cash Bonus walaupon hanya makan Shaklee sendiri.

PENGEDAR VIVIX SHAKLEE RAWANG
STOKIS VIVIX SHAKLEE RAWANG
AGEN VIVIX SHAKLEE RAWANG
SHAKLEE COD RAWANG
EJEN SHAKLEE RAWANG
COD SHAKLEE RAWANG


Sekiranya anda ingin membeli Vivix dan merebut tawaran Promosi Vivix yang sangat menjimatkan, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Vivix dengan harga yang menarik dan pastinya menjimatkan daripada saya, Ct Laila Pengedar Vivix Shaklee yang sah.

Nak Vivix? Segera Hubungi Laila seperti di bawah!


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com