Pages

21 Aug 2018

Kebaikan Meal Shake Shaklee Anda Perlu Tahu


Hai semua, okay hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang kebaikan Meal Shake. Saya sendiri mula mengenali Meal Shake ketika anak sulong saya yang pada waktu itu berumur 3 tahun mempunyai masalah sembelit. Bukan itu sahaja, selepas bebas dari masalah sembelit, saya dapati anak saya boleh makan apa yang saya masak dan tidak terlalu 'picky eater'. Pada mulanya saya hairan tetapi dalam masa yang sama saya sangat gembira dengan perubahan anak saya. Yelah ibu mana yang tidak seronok apabila anak mereka makan makanan yang mereka masak. Bukan seperti sebelum ini yang hanya minum susu aje. Saya mula selidik apa yang hebatnya  Meal Shake ini dan apa lagi kebaikan yang saya tidak tahu tentang Meal Shake ini?

Gambar anak sulung saya bersama Meal Shake kegemarannya
Apakah Meal Shake?
Meal Shake ialah sejenis protein yang menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta pelbagai lagi nutrisi yang diperlukan badan. Ianya mudah diserap ke dalam tubuh dari peringkat bayi sehingga ke peringkat dewasa. Meal Shake terdiri daripada bahan-bahan semula jadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang sota, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Siapakah yang perlukan Meal Shake?
Jika anda sedang mencari sarapa pagi yang berkhasiat, Meal Shake Shaklee merupakan pilihan yang bijak. Meal Shake dihasilkan untuk semua golongan seperti:

  • Bayi
  • Pelajar
  • Kanak-kanak membesar
  • Ibu mengandung
  • Para atlet
  • Pengamal sayuran (vegeterian)
  • Orang sakit
  • Orang yang sibuk bekerja
  • Warga emas


Kebaikan Meal Shake untuk kanak-kanak yang ibu-ibu patut tahu:
  1. Supplement yang sangat mudah disediakan, ia boleh dicampur ke dalam bijiran atau susu
  2. Diambil ketika sarapan untuk meningkatkan kecergasan seawal pagi
  3. Membantu menurunkan berat badan bagi kanak-kanak obesiti
  4. Membantu juga kanak-kanak yang menghidapi masalah diabetis tahap 1
  5. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  6. Bantu mengurangkan tahap asthma
  7. Membantu anak-anak fokus
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  10. Bantu anak kekal aktif
  11. Amat sesuai untuk anak yang dah berhenti menyusu
  12. Membantu tingkatkan selera makan anak
  13. Untuk perkembangan minda
  14. Untuk tumbesaran
  15. Kurangkan ekzema

Testimoni Meal Shake



Meal Shake sesuai untuk diberikan kepada kanak-kanak apabila mereka berumur 1 tahun dan ke atas. Dengan kebaikan yang terdapat dalam Meal Shake ini adalah sebagai pelengkap nutrisi anak-anak dan juga sebagai pertahanan antibodi mereka untuk melawan sebarang penyakit. Jika anda ingin berikhtiar dengan Meal Shaklee untuk kesihatan anak anda yang lebih baik, anda boleh terus menghubungi saya untuk membuat pesanan dan dapatkan konsultasi penuh daripada saya.

Sekiranya anda berminat dan ingin tahu lebih lanjut tentang Meal Shake Shaklee, anda boleh hubungi saya secara terus di sini. Klik sahaja di bawah untuk terus menghubungi saya melalui whatsapp.

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
 CT. LAILA
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289

COD | BUKIT BERUNTUNG | BUKIT SENTOSA | 
 SUNGAI BUAYA | PERODUA SUNGAI CHOH | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

1 comment:

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com