Pages

19 Apr 2018

Pengedar Shaklee Rawang Aktif

Assalamualaikum, saya Siti Laila seorang pengedar Shaklee yang aktif di area Rawang. ID Shaklee 1242907.


Kepada anda yg sedang mencari produk Shaklee di sekitar area Rawang, Bandar Country Homes, Bandar Country Homes, Serendah, Sungai Buaya, Sg Choh, Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, anda boleh menghubungi saya Siti Laila di talian 0136923289 kerana sy akan segera meghntar produk Shaklee kepada anda secara COD dengan segera.

Kepada anda yang tinggal selain dari area Rawang, anda tidak perlu risau kerana saya ada mnyediakan perkhidmatan menghntar produk Shaklee secara pos ke semua ngeri di Malaysia termasuklah Brunei, Singapore dan Indonesia.

Kebiasaanya saya sering mendapat customer yang ingin meningkatkan taraf kesihatan mereka seperti vitamin untuk ibu hamil, set berpantang, set menguruskan berat badan, set kebas kaki dan sebagainya. Customer saya juga kebanyakannya berpuas hati dengan perkhidmatan yang saya sediakan kerana saya akan memberikan kolnsultasi selepas pembelian produk termasuklah cara mkan vitamin yg betul dan penggunaan vitamin sesuai dengn masalah kesihatan mereka.

Oleh itu, sekiranya anda sedang mencari vitamin da tinggal berdekatan dengan area Rawang dan sekitarnya jangan lupa untuk menghubungi saya Siti Laila di talian 013-6923289. InshaAllah konsultasi terbaik untuk pelanggan saya. Terima kasih.



SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289

COD | RAWANG | SHAH ALAM | TG MALIM
PENGEPOSAN KE SELURUH MALAYSIA, SINGAPORE, BRUNEI, INDONESIA DAN SEBAGAINYA

No comments:

Post a Comment

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com