Pages

16 Aug 2017

PENGEDAR SHAKLEE AKTIF

Assalamualaikum wbt & Salam sejahtera,


Hi semua! Entry kali ni Laila ingin berkongsi pengalaman Laila dan Shaklee. Laila mula menggunakan produk Shaklee pada tahun 2014 apabila Laila mengalami maslah 'LOW HB' iaitu kepekatan darah rendah ketika mengandungkan anak pertama. Pelbagai usaha dan ihktiar telah dilakukan sehinggalah Laila menemui produk Shaklee iaitu Vitalea. Dengan izin Allah masalah 'LOW HB' yang dihadapi beransur-ansur pulih dan ini telah menambahkan keyakinan Laila terhadap produk Shaklee. Kemudian apabila hamil anak kedua, sekali lagi Laila telah mengalami masalah yang sama dan Laila mengambil keputusan untuk menggunakan Set Hamil Shaklee diikuti Set Berpantang Shaklee. Terdapat banyak perbezaan dan kesan positif yang dirasai ketika Laila menggunakan Full Set ini, syukur alhamdulillah.



Laila mula jatuh hati dengan produk Shaklee dengan keberkesanan produk yang dihasilkan kerana telah mengalami 'Shaklee effect' sendiri. Sehingga kini, Laila adalah antara beribu-ribu pengguna yang berpuas hati menggunakan produk Shaklee. Justeru, atas dasar ingin berkongsi tentang kebaikan dan manfaatnya, maka Laila telah mengambil keputusan untuk menjadi pengedar aktif produk ini.



Bagi anda yang berada di sekitar Rawang, Shah Alam, Bandar Tasik Puteri, Country Homes, Serendah, Bukit Beruntung, Bukit Sentosa, Sungai Buaya, Sungai Choh, Rasa, Kuala Kubu Bharu dan Tanjung Malim boleh hubungi Laila jika anda ingin mendapatkan produk-produk Shaklee terus secara cash on delivery (COD). Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak turut disediakan.  

Bagi mereka yang membeli dengan Laila, inshaAllah Laila akan 'guide'cara pengambilan produk dan vitamin Shaklee dengan cara yang terbaik. Laila hanya akan berikan konsultasi secara eksklusif dan percuma khusus kepada anda yang membeli dengan Laila. Salam sayang dari SID Aktif Pilihan Anda💗


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID NO: 1242907
CALL | SMS | WHATSAPP: 013-6923289
FB: CT LAILA
FB PAGE: PENGEDAR SHAKLEE RAWANG
IG: ct.laila_shakleerawang

1 comment:

Pengedar Shaklee Rawang © . Designed by MaisarahSidi.com